dimarts, 19 d’abril del 2011

Copa Catalana a la Pobla de Lillet: Excel·lent!

Pujar al Berguedà a córrer és garantia d’un bon terreny per gaudir de l’orientació. El bosc blanc de la Pobla que se’ns havia anunciat no em va decebre gens, a Catalunya poques vegades es pot córrer amb un sotabosc tant net. El què si que vaig trobar és que, a l’hora de l’elecció de ruta, es podien utilitzar els camins i corriols en excés.


Pel què fa a la cursa, poques vegades ho podré dir, penso que vaig fer una cursa excel·lent i sense fer cap error. Fita rere fita les anava clavant totes sense enganxar-me enlloc, amb una gran regularitat, fet que em va permetre ocupar posicions de podi durant tota la cursa. Increïble! Encara no m'ho crec!. Haig de reconèixer que anímicament em va ajudar que fins la fita 8 no m’avancés l’Enric, que sortia a només 3 minuts darrere meu. I després, a mesura que anaven passant els controls, fent cadascú la seva cursa però al veure que ell no em deixava enrere, també em va anar bé per agafar autoconfiança i mantenir un ritme alt durant la part final de la cursa, cosa difícil pel cansament, i també quan saps que ho estàs fent bé, ja que és el moment propici per equivocar-se. Però aquesta vegada va ser completament diferent.

Un cop fitada l’arribada estava molt satisfet de la cursa, sabia que havia fet un molt bon resultat, m’imaginava una 5a o 6a posició. Però a l’anar-ho comentant amb els companys de categoria, al veure que els havia superat a tots encara que fos per pocs minuts i, que a les classificacions alguns corredors que haurien d’haver quedat davant meu no hi eren, el somni es començava a fer realitat. Al final vaig poder pujar novament a un podi de Copa Catalana, el tercer, però el primer en categoria H21A.


Si no m’esperava aconseguir-ho ni una sola vegada aquest any, però ho he fet, i malgrat que sé que serà molt difícil repetir-ho, perquè no ho puc tornar a fer? Autoconfiança, Xavier, autoconfiança...
 
_______________________________________________________________

 [Resultats]:
H21A > 5,9km ; 270m ; 19c > 2n/35 > 1h02'50’’ > +3’39’’

[WinSplits]:



2 comentaris:

  1. Ei!!
    Moltes felicitats pel podi, pel que veig et va sortir una cursa rodona.
    Salut!

    ResponElimina
  2. Moltes falicitats!!!
    La prupera St Jaume Frontanyà!!!

    ResponElimina