dimecres, 23 de març del 2011

XXIII Trofeo Int. Murcia Costa Cálida (II): …i una de calenta.

Diumenge segona oportunitat per gaudir del terreny del Coto de las Maravillas (realment una meravella de terreny), amb la prova de mitja distància. Aquesta cursa va tenir la particularitat que les sortides van ser a la caça, és a dir, que cada orientador sortia amb la posició que havia quedat el dia anterior i amb la diferència de temps exacte amb la resta, fos 1 segon o 30 minuts.

Respecte a la cursa, com que no podia fer-ho pitjor que el dia anterior, vaig sortir més que tranquil, aspecte que em va ajudar a aconseguir un millor resultat, del qual vaig quedar molt satisfet. Penso que no vaig fer cap error important, malgrat que de coses a millorar n’hi ha diverses.

De la 2-3 podia haver passat pel camí, força més ràpid ja que t’estalviaves pujar i baixar unes quantes corbes de nivell, en comptes d’anar per sota de la línia elèctrica com vaig fer, perdent uns 3 minuts. A la 7, un cop al pas de la tanca no vaig reconèixer l’esperó correcte, però encara que vaig pujar per l’equivocat, un cop a dalt vaig veure la fita a l'altre costat i la vaig poder atacar, perdent poc més d’1 minut. De la 7-8 novament podia haver guanyat temps passant pel camí de l’esquerre del turó, ja que m’estalviava desnivell, però vaig decidir passar per la seva dreta ja que trobava que era una ruta més segura. De la 10-12 vaig encadenar tres fites en les que m’hi vaig ‘’lluir’’. De la 9-10 vaig traçar un rumb erroni que em va dur a la 14. Sortint de la 10, podia haver anat a buscar el camí en direcció oest i no seguint el tàlveg com vaig fer. Per últim, a la fita vista (12), em vaig atabalar amb tanta gent i vaig anar-me’n massa a l’esquerra. En total vaig perdre 3 minuts més.

Des de la fita 3 vaig anar acompanyat d’un noi d’un club de Valladolid, tot i que no ens seguíem ja que en algun moment no el veia, i a estones anava jo davant i en d’altres hi anava ell. Va ser molt excitant intentar mantenir un ‘’pique’’, sempre amb joc net, per evitar perdre una posició a la classificació final. Penso que ens va beneficiar als dos, perquè ens va fer donar un plus, ser més vius a cada fita, i córrer més. Al final li vaig treure 3’40’’, perquè ell havia sortit abans que jo, però en el global de les dues curses, ell em va guanyar per només 3’’. Així que contents els dos.

______________________________________________________________

[Resultats]:
 • Mitja distància > H21A > 4,8km ; 195m ; 16c > 25è/60 > 49’22’’ > +9’26’’

 [WinSplits]: 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada