dissabte, 26 de febrer del 2011

Un febrer ben mort

Després d'un gener molt engrescador i amb molta activitat (tres entrenaments setmanals, curses nocturnes, la cursa popular a Girona, la rogaine de l'Espluga Calba,...) ha arribat un febrer ben mort i sense cap entrenament físic. La causa principal han estat les molèsties a l'engonal dret, que ha resultat ser una sobrecàrrega muscular als isquios. Si que és cert que amb la UEVic-O hem organitzat algun entrenament, però en el meu cas només al caminar una estona, el muscle ja em tibava. Gràcies a la sessió amb la Núria, companya d'equip a les rogaines i una estupenda fisioterapeuta garrotxina, crec que el tema haurà quedat solucionat. Abans però, vaig anar a un fisioterapeuta de Vic, que em va comentar que el problema em podia venir perquè tenia la pelvis una mica desviada (me la va posar a lloc), i a més, de la necessitat que que tenim els esportistes de fer-nos unes plantilles per evitar lesions, ja que segons el tipus de trepitjada que tenim, necessitem un tipus o un altre de sabates. Em va aconsellar que em fes unes plantilles (també la Núria) i els faré cas, aniré al podòleg a que em miri la trepitjada i que em faci unes plantilles, però això serà més endavant.

Ara caldrà fer uns dies més de repòs i espero estar al més a prop possible del 100% per les curses de lliga espanyola d'Utiel d'aquí a tres setmanes. Sabent-me molt greu, però, no podré participar a la Rogaine de Sant Feliu de Buixalleu, i més greu encara em sap deixar la Núria sense company d’equip. Espero que trobi recanvi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada